دانوب هوم تدخل سوق المملكة العربية السعودية من خلال مشروع مشترك
أخبار عامة

دانوب هوم تدخل سوق المملكة العربية السعودية من خلال مشروع مشترك

Danube Home enters the Saudi Arabia market through a Joint-Venture alongside a local partner.

Danube Home, the one stop solution for all home improvement needs, based in UAE under the Danube Group has entered into a strategic partnership with the Masah Specialized Construction Co, a leading company in Saudi Arabia’s construction sector.  The agreement was signed by Adel Sajan, Managing Director, Danube Group and Sayed Habib, Director- Business Development, E-Commerce & Franchise, Danube Home with Mohammed Abdul Nayeem- General Manager, Masah Construction, in the presence of key stakeholders from both organizations.

دانوب هوم تدخل سوق المملكة العربية السعودية من خلال مشروع مشتركدخلت دانوب هوم، صاحبة الحلول لجميع احتياجات المنزل وتطويره، والتي يقع مقرها الرئيسي في دولة الإمارات العربية المتحدة تحت إشراف مجموعة الدانوب ، في شراكة إستراتيجية مع شركة مسح للمقاولات المتخصصة ، وهي شركة رائدة في قطاع البناء في المملكة العربية السعودية. وقع الاتفاقية عادل ساجان، المدير العام لمجموعة دانوب ، وسيد حبيب ، مدير الفرع والتجارة الإلكترونية وتطوير الأعمال في دانوب هوم ، مع محمد عبد النعيم – المدير العام لمسح للمقاولات وبحضور نخبة من المساهمين الرئيسيين من كلا المؤسستين.

MASAH Specialized Construction is (A Mixed Limited Liability Company) formed officially in 2006 with a mission to become a top leading company in the construction sector. MASAH registered as a Saudi Company under SAGIA with “Skill Construction” as international Partner. They are one of the largest construction based organizations in Saudi Arabia, who have executed an extremely wide variety of projects with a specialization in the health care sector. Through utilizing the latest technical design applicable methods, they have a competitive edge in the construction field. Their commitment to client satisfaction, with utmost importance to quality is what makes them unique. “We at Masah Constructions are extremely happy to partner with Danube Home, the home improvement experts. We are sure that products and services from Danube Home will facilitate our work and enhance the outcome!” said Mr. Nayeem .

مسح للمقاولات المتخصصة هي (شركة مختلطة ذات مسؤولية محدودة) تم تأسيسها رسميًا في عام 2006 بهدف أن تصبح شركة رائدة في قطاع البناء. وهي مسجلة كشركة سعودية تحت الهيئة العامة للإستثمار مع “سكيل للمقاولات”  كشريك دولي. وهي واحدة من أكبر الشركات القائمة على البناء في المملكة العربية السعودية ، والتي نفذت مجموعة متنوعة للغاية من المشاريع وخصوصاً في قطاع الرعاية والصحة. ومن خلال استخدام أحدث الأساليب المطبقة في التصميم الفني ، استطاعوا التحلي بميزة تنافسية في مجال البناء. إن التزامهم بإرضاء العملاء ، مع مراعاة وإعطاء الأهمية قصوى للجودة هو ما جعلهم فريدين في هذا المجال. “نحن في  مسح للمقاولات سعداء للغاية بالشراكة مع  دانوب هوم، خبراء تحسين وتطويرالمنازل. ونحن على يقين من أن المنتجات والخدمات من دانوب هوم ستسهل عملنا وتثمر بنتائج رائعة! ” قال السيد نعيم.

Under the agreement Danube Home will partner with Masah Specialized Construction Co. for Project Business in Saudi Arabia. Under this new partnership Danube Home will collaborate with Masah Group for multiple construction projects across educational, hospitality and other prominent sectors.

وبموجب الاتفاقية ، ستشترك دانوب هوم مع شركة مسح للمقاولات المتخصصة في أعمال المشاريع في المملكة العربية السعودية. في إطار هذه الشراكة الجديدة ، ستتعاون  دانوب هوم مع مجموعة مسح في العديد من مشاريع البناء في قطاعات التعليم والضيافة والقطاعات البارزة الأخرى.

“This is a successful step in expanding our presence across Saudi Arabia, keeping in mind the sudden surge of economic growth the region is facing. We are sure that our association with the Masah Specialized Construction Co. will take Danube Home to greater heights”, says Mr. Adel Sajan.

As a solution provider in the Home Improvement Sector with an in house Design and Develop team offering affordable luxury, Danube Home aims to add value to the projects undertaken by Masah Construction Co.

هذه خطوة ناجحة في توسيع وجودنا في جميع أنحاء المملكة العربية السعودية ، مع الأخذ في الاعتبار الارتفاع المفاجئ في النمو الاقتصادي الذي تمر بية المنطقة. نحن على يقين من أن شراكتنا مع شركة مسح للمقاولات المتخصصة سوف تأخذ دانوب هوم إلى آفاق أعلى” يقول السيد عادل ساجان.

كمزودة للحلول في قطاع تحسين وتطوير المنازل، ومع فريق التصميم والتطوير الداخلي الذين يقدمون فخامة ميسورة التكلفة ، تهدف دانوب هوم إلى إضافة الكثيرمن الدعم إلى المشاريع التي تنفذها شركة مسح للمقاولات المتخصصة.